Sunday, April 5, 2009

In honor of my oldest son

Who seems to be crapping his pants a lot lately.

Classic SNL sketch, "Oops, I crapped my pants!"


I remember when this bad boy aired. The next Monday my coworkers and I nearly had aneurysms from laughing so hard, quoting and riffing on it.

In other news, I don't wanna get old. Not if it means wearing a diaper, brah.

9 comments:

Harmony said...

For whatever reasons I cannot view Hulu videos...what is up with that? I'll look it up on YouTube...so, that I can be in the know. hehe

Harmony said...

Haahaaaa..."I'm wearing one, and I just did it" LOVE IT!

The thing with being old and shitting in diapers is...carrying around a sack of wet wipes is totally gonna give it away. You're too old to have babies, but just old enough to crap yourself. Maybe the have walkers with secret compartments in them for wet wipes. Hmmmmm

Samsmama said...

I would like to think that if I get to the point where I'm crapping myself, I'm not capable of just walking around all leisurely like nothing is wrong. I had better be bed ridden! Not at the mall. Or playing tennis.

jessica o said...

That's a classic. Ava was literally crapping her pants (okay, diaper) while I watched this. My whole family has impeccable timing.

Sorry it took me so long to get my ass over here!

Bev said...

Harmony - so sorry you can't view Hulu! I've pretty much made them my go-to video site ever since YouTube started yanking their videos down every time I linked to 'em. Highly annoying!

LOL @ old people carrying wet wipes. Seriously, it's like linty mints from the bottom of the big white pocket book; eventually we'll just get to the point when dignity is gone and we don't care if everyone knows we poop ourselves anymore. God willing. Heh.

Samsmama - I know! The tennis part kills me! I'm not even active enough for tennis now, and I don't have a bowel control problem. Well, much. ;)

Jessica O(face) - So glad you joined us! Your daughter knows what's UP! Pooping yourself is the COOLEST.

Mala said...

That one's a classic! So do they carry those in a 5T?

By the way, we have given Danny his official Native American name... we shall call him "Dances with Cow Shit"

Jill said...

Too funny - you're not alone - Andra had wet underpants the other day and I asked her when she'd had the accident - that's when she admitted she'd had skid marks at school so she decided to wash them with a paper towel. Yup, wash them... not ask for the freaking spares we send in so they have them! Augh! I guess it's good she noticed it but it meant ANOTHER discussion about hygiene (sp?)... I'm getting tired of those conversations

Molly's Mom said...

Congrats on being the FOLOTD :)
I LOVE this SNL sketch - it's in the running for my top favorite, but I can't decide between this and Sam Waterston/Old Glory Insurance.

Bev said...

Mala - NICE! Although to be authentic, I think it ought to be Buffalo shit. ;)

Jill - THANK you! I'm glad to hear I'm not the only one up to my elbows in skid marked undies come laundry day. Lately I've been bad and have been throwing those things right out. Eff it, I'll just buy more undies for the kid. :p

Molly's Mom - Thanks!! LOTD is awesome, right?! I love that Old Glory insurance one, but I love Seasonale even more!